Během studií Divadelní vědy na Filozofické fakultě v Praze jí indické vládní stipendium zprostředkovalo roční stáž na Rabindra Bharati University v Kolkatě. Zde se věnovala oboru divadelní režie. Přispívala recenzemi na portál i-divadlo a zavedla praxi divadelních dílen v Jedličkově ústavu. Na tuto zkušenost navázala jako lektorka divadelních workshopů v České škole bez hranic v Londýně, kam odjela hned po završení studií. V Británii strávila dva roky.
Absolvovala produkční internship v progresivní umělecké organizaci Lifeblood Theatre Company, ale hlavně začala intenzivně rozvíjet svou žurnalistickou práci. Jako zahraniční korespondentka se orientovala na přední česká odborná i populární periodika. V tuto dobu navázala i spolupráci s rozhlasem. Po návratu do Prahy se dále profilovala v oblasti nezávislé kulturní publicistiky. Psala pro Divadelní noviny, Taneční zónu, Reflex, Týden, Lidové noviny aj. Jako redaktorka působila v Literárních novinách. Její doménou byla tištěná média, dokud ji práce v rozhlase neobohatila o novou perspektivu.
Když ještě měla volný čas, ráda cestovala a sportovala. S úsměvem vzpomíná, jak její vášeň pro divadlo zažehla na základní škole první divácká zkušenost s českou muzikálovou produkcí. Nyní fandí hlavně nezávislé, alternativní umělecké tvorbě. Miluje kulturu a své dvě děti.
Všechny články
-
Bourat tabu spojená s menopauzou, nahotou nebo queer komunitou. Tanec Praha je za dveřmi
Téma odlišnosti v nejrůznějších podobách bude formou současného tance a pohybového divadla komunikovat již 36. ročník mezinárodního festivalu Tanec Praha.
-
Kytice, my homeland. Inscenace zbavující Erbena zažité lidové slovesnosti, folkloru i křesťanství
Nestandardní pojetí ikonické sbírky čeká pod názvem Kytice, my homeland 26. května premiéra ve vršovickém kulturním centru Vzlet.
-
Nešlo nám o úspěch představení, ale o změnu světa, vzpomínal herec a režisér Jan Kačer v Osudech
V pátek zemřel herec a režisér Jan Kačer, bylo mu 87 let. Patřil k hvězdám nové vlny českého filmu.
-
Pojďme si rozumět aspoň tak dobře, jako jazykové modely rozumějí nám, nabádá René Levínský
Pražské Divadlo v Dlouhé se vrací k Donu Juanovi, i když tentokrát v poněkud pozměněné podobě.
-
Výjimečnost je jedno z kritérií. Divadelní svět Brno přináší deset dnů nadupaných divadlem
Výběr zahraničních inscenací, ale také nejlepší představení tuzemské divadelní scény slibuje předvést 15. ročník Mezinárodního festivalu Divadelní svět Brno.
-
Bílá voda v Národním divadle. Oceňovaný román Kateřiny Tučkové opět na jevišti
Oceňovaný román Kateřiny Tučkové se opět dočkal divadelního zpracování. Po Městském divadle v Brně je nově k vidění i v pražském Národním divadle.
-
Toyen Mileny Steinmasslové: schopnost žít v samotě zodpovědnosti
Svobodomyslá malířka a celosvětově uznávaná představitelka československé meziválečné avantgardy Toyen dostala další jevištní podobu.
-
Pobyt na planetě Zemi očima Jaroslava Róny. Malíř a sochař přijal v Trafo Gallery roli Průzkumníka
Válečné motivy, křesťanské odkazy, zátiší vanitas nebo třeba kultura domorodých kmenů vystupují z děl našeho předního sochaře a malíře Jaroslava Róny.
-
Cirk La Putyka slaví výročí založení. Patnáctiletou historii souboru reflektuje v Okamžiku
Zhruba třicet scén, jedenatřicet akrobatů a pět hudebníků na jevišti - takto velkolepým způsobem slaví soubor Cirk La Putyka 15. výročí svého založení.
-
Mefisto Robert Mikluš: Hendrik Höfgen není jen záludný kariérista, hledám v něm i lidské stránky
Divadlo se v románu Thomase Manna Mefisto stává nástrojem propagandy. Herecké hvězdy pak přisluhovači nacistického režimu.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- následující ›
- poslední »